| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Rafeltje
|
Geplaatst: Ma Jun 29, 2009 12:45 Onderwerp: |
|
|
Afgelopen weekend Wolfmaan zitten lezen. Tisa, je hebt weer een boek geschreven dat ik niet weg kon leggen! Een echte pageturner, vond het nog beter dan Jachtmaan.
Dus wat mij betreft: lekker snel doorschrijven aan Heksenmaan, dan hoef ik niet zo lang te wachten op een nieuw boek van je! |
|
| Naar boven |
|
 |
Tisa Auteur

|
Geplaatst: Ma Jun 29, 2009 14:51 Onderwerp: |
|
|
Hoi Rafeltje,
Bedankt voor je mooie compliment. Daar word ik weer helemaal blij van Na een (gedwongen) schrijfdip van drie weken, telt Heksenmaan nu zo'n 100 manuscriptpagina's. Het is dus nog even geduld hebben tot het boek verschijnt (ik verwacht ergens half 2010).
In de verhalenbundel Time Out, die op Castlefest gepresenteerd wordt, staat trouwens een kort verhaal van mij (wel iets heel anders dan MaanMysteries, hoor). Daarnaast mag ik het heuglijke feit bekendmaken dat ik korte verhalen ga uitgeven via de kersverse uitgeverij Parelz. Zij werken met een superleuk, origineel concept. Binnenkort gaat hun website online! |
|
| Naar boven |
|
 |
Cynatica Moderator

|
Geplaatst: Do Jul 16, 2009 15:34 Onderwerp: |
|
|
ik zag dat Jachtmaan nuVan 19.95 euro voor 10 euro te bestellen is bij uitgeverij KRAMAT.
Ik denk dat ik dat even ga doen
Klik Hier
[edit]
Vind die webshop maar vaag er zijn geen leveringsvoorwaarden vermeld en er staat alleen een rekeningnummer waarnaar je het zou moeten overmaken, maar geen IBAN/BIC nummer of naam
Jammer dat hij ook niet meer leverbaar is via Bruna / Bol
Misschien dat ik op een andere manier aan dit boek kan komen
[/edit] _________________ Every smile is a direct achievement. |
|
| Naar boven |
|
 |
Tisa Auteur

|
Geplaatst: Do Jul 16, 2009 22:40 Onderwerp: |
|
|
Dat hij niet leverbaar is bij bol en andere boekhandels daar wordt aan gewerkt.
HIER lijkt hij nog wel op voorraad. even jachtmaan intikken en het boek verschijnt in beeld. gek genoeg staat er bij dat het sf is Zal wel een foutje zijn.
Je kunt Jachtmaan ook via mij bestellen, maar dan kost je dat wel 6,75 verzendkosten. Het boek moet namelijk als pakket verzonden worden omdat het niet door de brievenbus past. Wel kan ik hem dan voor je signeren natuurlijk. (Jachtmaan en Wolfmaan kosten samen trouwens ook 6,75 om te verzenden.)
Mocht je nog op Castlefest komen, dan is het boek ook daar verkrijgbaar. De week erna ook in het Amsterdamse bos tijdens Fantastic Amsterdam.
Groetjes Tisa |
|
| Naar boven |
|
 |
Cynatica Moderator

|
Geplaatst: Vr Jul 17, 2009 09:15 Onderwerp: |
|
|
| Tisa schreef: |
Dat hij niet leverbaar is bij bol en andere boekhandels daar wordt aan gewerkt.
HIER lijkt hij nog wel op voorraad. even jachtmaan intikken en het boek verschijnt in beeld. gek genoeg staat er bij dat het sf is Zal wel een foutje zijn.
Je kunt Jachtmaan ook via mij bestellen, maar dan kost je dat wel 6,75 verzendkosten. Het boek moet namelijk als pakket verzonden worden omdat het niet door de brievenbus past. Wel kan ik hem dan voor je signeren natuurlijk. (Jachtmaan en Wolfmaan kosten samen trouwens ook 6,75 om te verzenden.)
Mocht je nog op Castlefest komen, dan is het boek ook daar verkrijgbaar. De week erna ook in het Amsterdamse bos tijdens Fantastic Amsterdam.
Groetjes Tisa |
bedankt voor de informatie!
Dan neem ik hem op zaterdag van Castlefest mee Ben je er dan toevallig ook om hem te signeren? _________________ Every smile is a direct achievement. |
|
| Naar boven |
|
 |
Tisa Auteur

|
Geplaatst: Vr Jul 17, 2009 16:31 Onderwerp: |
|
|
Ja hoor, dan ben ik er, in de stand van Pure Fantasy.
Tot dan! |
|
| Naar boven |
|
 |
Tisa Auteur

|
Geplaatst: Ma Jul 20, 2009 20:00 Onderwerp: |
|
|
Vandaag heb ik Kramat aan de lijn gehad. Ze gaan iets doen met de kritiek op de webshop en binnen een week zou Jachtmaan weer leverbaar moeten zijn op bol, Bruna en andere sites.
En nog een recensie voor Wolfmaan...
Klik hier om hem te lezen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Cynatica Moderator

|
Geplaatst: Ma Aug 03, 2009 14:23 Onderwerp: |
|
|
Ik ben nu ook trotse bezitster van een gesigneerd exemplaar van Jachtmaan
Zodra ik het gelezen heb, laat ik hier wel even weten wat ik ervan vind
Ik kreeg ook een flyer met de volgende aanbieding: beide boeken (jachtmaan, wolfmaan) voor 25 euro Misschien dat nieuwe fans daar wat aan hebben! (zie hier) _________________ Every smile is a direct achievement. |
|
| Naar boven |
|
 |
Yogia
|
Geplaatst: Zo Aug 09, 2009 17:12 Onderwerp: |
|
|
Jachtmaan inmiddels uitgelezen.
Ik heb erg van genoten  |
|
| Naar boven |
|
 |
Tisa Auteur

|
Geplaatst: Di Aug 18, 2009 20:18 Onderwerp: |
|
|
| De €25,00 aanbieding is nu ook te vinden op mijn eigen site. |
|
| Naar boven |
|
 |
Ysgrublaidd
|
Geplaatst: Do Aug 27, 2009 12:42 Onderwerp: |
|
|
Heerlijke boek. Zeer van genoten. Zeker de moeite waard om in de collectie te hebben.
Oké, het verhaal is wat voorspelbaar... maar de karakters zijn gewoon zeer goed uitgewerkt en dan krijg je er toch een soort band mee. Op naar deel 3 zou ik zeggen.
Hier trouwens een recensie van mij aangaande Jachtmaan.
En hier de recensie van mij aangaande Wolfmaan. _________________ Mijn eigen blogje
Aeon en de fantastische fictie. |
|
| Naar boven |
|
 |
Tisa Auteur

|
Geplaatst: Wo Sep 16, 2009 02:42 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor je recensies Ysgrublaidd:)
O, en voor wie Jachtmaan nog niet heeft gelezen en het leuk zou vinden een gesigneerd exemplaar te winnen, heb ik goed nieuws
Op het moment staat er een prijsvraag op mijn website MaanMysteries, waarmee je het boek kunt winnen. Inzenden is mogelijk tot 1 oktober.
Groetjes Tisa |
|
| Naar boven |
|
 |
Tisa Auteur

|
Geplaatst: Za Sep 19, 2009 15:57 Onderwerp: |
|
|
| Er is weer een recensie voor Wolfmaan verschenen. Deze keer op Crimezone. Klik hier om hem te lezen |
|
| Naar boven |
|
 |
Minnie
|
Geplaatst: Zo Sep 20, 2009 10:50 Onderwerp: |
|
|
Ik lees hem nog niet. Het boek staat hier ongelezen. Dus ik wil geen spoilers tegenkomen  _________________ Groetjes, Minnie.
Neem ook eens een kijkje op dit forum: http://www.lectomunda.nl/forum/index.php
Een leuke plek met veel info over boeken algemeen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Cynatica Moderator

|
Geplaatst: Vr Nov 13, 2009 13:43 Onderwerp: |
|
|
Heb Jachtmaan zover het ging aan een stuk door gelezen, het sleept je mee en het laat je niet meer los. Ontzettend spannend, erg fijn om te lezen.
Mooi geschreven  _________________ Every smile is a direct achievement. |
|
| Naar boven |
|
 |
|